Khamis, Disember 19

Meraihkan Mereka


10 September 2013
Alhamdulillah berkesempatan meraihkan hari konvokesyen Hafizi... Fizi ni asalnya kawan baik buddyz... tapi secara tak langsung jadi kawan sya juga. Sangat berterima kasih dengan fizi ni sebab dah banyak bantu sya.




Meriah kan...? Berpeluang bertegur sapa dengan ahli keluarga fizi. Memang ramah. Paling tak boleh lupa masa borak dengan mak fizi. Hahaha. Yang baju biru tu Zira, pn wifey. Cantik kan? Moga dapat bertemu lagi. InsyaAllah aamiin... (^_^)


11 September 2013
Hari berikutnya... sya pergi meraihkan hari konvokesyen Nisa dan Fatiha plak. Cumanya masa ni sedikit kemalangan warna baju berlaku. Ntah suratan atau kebetulan. Hahaha buat tak abut je la ye. Tak pasal-pasal ada yang kena serang dengan batang penyapu plak nanti.





Kawan muka buku... dah habis belajar baru jumpa... Apa-apa pun alhamdulillah niat nak berjumpa mereka tercapai juga. Senyum tak perlu kata apa-apa. (^_^)

Selamat bergraduasi untuk awak-awak semua... Moga kejayaan dan kebahagiaan sentiasa memayungi langkah kita.
InsyaAllah aamiin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan