Isnin, April 29

Si pemberi yang kreatif


:: si pemberi yang kreatif =)

awal.y masa tau tukaran hadiah yang sya dapat ialah hadiah ni... sya rasa mcm ni...

" ekk yg ni ka sya dapat...=.=" huhu"
" boleh plak benda2 mcm ni jadi benda utk tukar2 hadiah mcm tak sesuai je... klau cabutan bertuah ok kot... =.=" huhu"
" huhu malu.y nak bawa... semua org dapat yg berbalut cantik... =.=" huhu"

awal.y sya juga mengetawaki dan diketawaki... tapi lps bertelefon dgn mak semalam, lps cerita yg sya dapat hadiah jenis ni... baru sya tau rasional.y kenapa... dan sya akui ckp c mama sya... awk si pemberi yg kreatif (^_^)

c mama: apa la kau dapat utk tukar2 hadiah?
sya: tempat air... boleh2.y kawan bagi hadiah mcm tu utk tukar2 hadiah. huhu =.="
c mama: ai... ngam la ba tu. kenapa plak kau ckp mcm tu. kreatif ba kwn mu tu. kan hari2 kau minum air. setiap berapa minit mesti kau minum kan? na bila kau minum, mesti kau tgk tmpt air tu kan? asal tgk tempat air tu mesti kau akan ingat yang tempat air tu tukaran hadiah yg kau dapat. kau tu yg kasi matang lg sikit tu pikiran
sya: ekk =.=" kena cuci plak :D

hehe lepas dgr hujah c mama, walau tak tau siapa si pemberi ini, tapi sya akui awk mmg si pemberi yg kreatif. awk bagi sesuatu yg mmg utk sentiasa dguna dan membuatkan si penerima teringat pd awk even tak tau awk tu siapa.

#makasih c mama ♥ sentiasa jadi pembetul laluan fikiran sya.
#makasih si pemberi hadiah. minta maaf sgt2 sbb mengetawaki hadiah awk ni. maafkan saya tau :)
#insyaAllah sya bawa juga balik ke sabah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan