Khamis, Mei 24

Sabar Itu Indah


Dari semester 1 sampailah sekarang, sya rasa semester inilah yang paling mencabar dan menguji tahap kesabaran sya, si gadis berhati kapas ini. Dengan mudah sahaja ianya boleh menyerap basah... dan dengan mudah juga ianya mengering.


Lepas dari satu ujian, datang lagi satu ujian, dan sehingga kini... aku masih diuji... 

Ya ALLAH... jika semua yang aku hadapi ini merupakan ujian-MU terhadapku hamba-MU yang lemah ini, maka aku mohon... engkau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran yang tinggi dan aku mohon, janganlah engkau memberikanku ujian yang tidak mampu untuk aku hadapi. 

AMIN... 

Moga si gadis berhati kapas ini terus lembut hatinya untuk memaafkan orang lain dan jangan sekali-kali cuba untuk menyakiti hati dan perasaan orang lain.

(^___^) senyum itu terapi diri yang paling mudah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan