Rabu, Mei 2

Kekasihku


" ♥ Ya Allah... ya tuhanku... ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku, berkatilah mereka, sihatkanlah mereka, murahkanlah rezeki mereka, panjangkanlah usia mereka, jauhilah mereka dari sebarang bahaya, dan engkau lindungilah mereka ya Allah... Amin...Amin...Ya Robbal Alamin ♥ "

:: ♥ Ya Allah, andai.y engkau ingin mengambil ibu atau bapaku, maka aku sangat berharap dan memohon agar kau ambillah dulu nyawaku sebagai gantinya, sesungguhnya aku sangat tidak sanggup untuk kehilangan mereka. Andai aku pergi dulu, masih ada anak-anaknya yang lain yang boleh menggantikanku, tetapi jika aku terpaksa kehilangan mereka pada saat aku belum mampu berdiri dan ada pendamping diri, sungguh...aku sangat-sangat tidak mampu ya Allah. ♥ ::

Rasulullah bersabda: Setiap pagi itu, sedekahkanlah Al-Fatihah kepada kedua orang tuamu tidak kira yang masih hidup ataupun yang sudah tiada. Nescaya pintu rezeki akan terbuka luas untukmu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan