Sabtu, Mei 26

Aku Yang Lemah



Ya Allah, sesungguhnya aku tidak pernah berniat untuk menyakiti mana-mana hati dan perasaan mereka yang aku anggap sebagai kenalan, kawan, teman, sahabat, apa lagi saudara. Dan aku juga percaya bahawa engkau juga maha mengetahui. Ya Allah, aku mohon engkau maafkanlah mereka yang sudah menganiayaku, engkau maafkanlah mereka yang sudah berbuat jahat kepadaku, dan engkau maafkanlah mereka yang pernah menyakitiku. Ya Allah, aku memohon kepada-Mu agar engkau terus menerus lembutkanlah hatiku agar terus menerus dapat dan mudah untuk memaafkan orang lain ya Allah.


Ya Allah jika semua masalah berkaitan hubungan dan silaturrahim itu berpunca daripada kelemahan, keburukan, kejahatan, dan kejahilanku sendiri maka memang selayaknyalah aku menerima balasan seperti itu, tetapi jika semua yang aku hadapi ini merupakan salah satu daripada ujian-Mu terhadapku, maka aku mohon engkau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran agar aku dapat terus bertahan.

AMIN...


Siti Aisyah Asis a.k.a Aisyah a.k.a Sya a.k.a Dian Adni a.k.a si gadis berhati kapas ini akan cuba untuk menjalani baki-baki harinya dengan sentiasa membuka lembaran baharu yang terlukis kenangan-kenangan terindah yang penuh ceria sebelum tiba detik untuknya menutup mata buat selamanya. 



InsyaAllah akan sentiasa tersenyum ceria seperti ini (^____^)

p/s: kalau sya hampir2 terlupa... mohon ingatkan... sya tak nak bazirkan air mata lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan